Konu sahibi arkadaş neden kişilerin olumsuz eleştirilerine sürekli muhalefet oluyor? Adam eksik görmüş yazıyor, bu kişi gelmiş her olumsuz lafa muhalefet oluyor.

Konu sahibi papara'nın sahibi mi?