Adamların adresi belli arkadaşlar. Pıçaklayın da onlar da kurtulsun sizde.

Bu ne terbiyesizlik ya. Daha hizmet vermeye başlamadan düşman görmüş asker gibi milletin ümüğüne yapışıyorsunuz. Ayıp be. Yok osu yokmuş yok bunu eksikmiş. Yemişim başlığını tasarımını. Ben çalışırken iyi hizmet veriyorsa isterse web 2.0 olsun tasarımı. Önemli olan tasarımı vs değil. Yere göğe sığdıramadığınız paypal ın bir kaç sene önceki tasarımına bakın bir. Beş para etmez ödeme sayfasını saymıyorum bile. Aylardır paypal üyesi olmayan müşterilerime ödeme yaptıracağım diye canım çıktı. O kadar geri bildirime rağmen düzenleme yaptılar mı? Tabi ki hayır. Ayrıca burada kaç host şirketi veya benzeri şirket sahiplerinin aylar sonrasında pp yüzünden nasıl mağdur olduğunu gördük. Yüzsüzün teki hizmet alıyor kullanıyor. 5 ay sonra dispute çekip parayı geri alıyordu. Elin gavuru mağdur edince sorun yok, daha açılmamış site için sahibini bulsalar linç edecekler.

Bu kafayla bizim ülkeden b.k girişim çıkar.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi