Arkadaş yerli yatırımı desteklicez diye niye bu kadar sorumsuzluğu görmezden gelmek zorundayım ve niye yapılan yorumlar bazı insanlar tarafından firma sahibinin yapacağı bir korumacılıkla cevaplanıyor.Kusura bakmayın arkadaş bu forum sütten ağzı yananlarla dolu elbette direk yakmıyoruz bu projeyi ama söz konusu benim param arkadaşım para kolay kazanılmıyor elbette bakacağım bir webmaster olarak sitenin açıklarına yorumlarımıda yapacağım ha sen istiyorsan ev paranı yatır benim için sistemin güvenilirliğinide denemiş olursun teşekkür ederim yani