Her şeyi geçtim; sırf tasarımları kötü olduğu için kullanmayacağım.
Sen git 15 Milyon lira değerleme al, arayüz tasarımlarını komşunun oğluna yaptır

)
Büyük işlem hacimleri için çok pürüz çıkartacak bir sisteme benziyor.
Mart 2017'de Paypal yeniden döndüğünde ki senaryolar ne olacak bakalım.