Sanki firmaya ortak olacaksınız. İsmi ne alaka sizin gibi bu kalıp düşüncesi olan insanlar yüzünden bu ülkeye insanın 1 lira yatırım yapası gelmiyor. Bir kerede Türk sermayesi ile yapılan yatırımın arkadasında durun. Sözde herkez milliyetçi.
*** Gazetesini biliyormusun hocam ?