İsminde hayır yok. Papara nedir arkadaş ? "Pararayı yemek" tabirini hiçmi duymamışlar.
Sanki firmaya ortak olacaksınız. İsmi ne alaka sizin gibi bu kalıp düşüncesi olan insanlar yüzünden bu ülkeye insanın 1 lira yatırım yapası gelmiyor. Bir kerede Türk sermayesi ile yapılan yatırımın arkadasında durun. Sözde herkez milliyetçi.