İlk öncelikle geçmiş olsun.

Hitlan'ın sahibi Shenko Dimov diğer bir adı Şenol. Çocuğu yaşında ki çocukların oyun da hile vb. şeyler için gönderdiği parayı alıp, forumdan banlayan birisidir. Muhammed Sefer'in de bahsettiği gibi hileevreni onundur. Fakat ona geçmeden önce Poison diye Eren adında birisindeydi. Siteyi Shenko aldıktan sonra milleti dolandırmaya çok saçma sebeplerden verilen lisansları kapatmaya kadar herşey yapıyordu. Ayrıca zaten yüzlerce şikayet konusu var. Anlamadığım forumda yüzlerce Türk firması dururken *********** birisiyle iş yapmak mantıklı gelmiyor. Bilmiyor olabilirsiniz. Ama forumdan sunucu almanız daha mantıklı olabilirdi.

Tekrardan geçmiş olsun. İnşAllah paranızı alabilirsiniz.