Merhabalar. Her yazıya ortalaama 5-6 etiket giriyorum ve index bayağı kabarıyor. Bu etiketlerden hit az gelmekte.
Yani kısacası etiketler ile site spama düşer mi? Sizce etiketler indexlenmeli mi?