abdullahercan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sonra neden bizden güzel iş çıkmıyor die kuru gürültü yapıyoruz, yaw biraz destek olalım hemen paypalla kıyaslamaya başlanmış, inceleyelim izleyelim yapıcı eleştirilerde bulunalım.
Hocam bizim milletimiz seviyor köstek olmayı. Adamlar yurt içinde en azından nefes aldırcaklar bize belki yarın marka olacaklar. Hemen paypal ile kıyas. Neyi vardı Paypalın yurt dışı ödemesi vardı. Bu sistemde ne eksik yurt dışı. Adamlar bir marka olsunlar destek olalım belki yarın büyük firma olurlar. Ama bazı arkadaşların amacı yorum yapıyım firmaya hemen at gözlüğü ile bakalım derdindeler. Beğenmeyen kullanmasın kimse kimseye yalvarmıyor..