Paypalı genelde yurtdışı ödemelerinde kullanıyorduk. Türkiyedeki sistemlerde enpara ve diğer kartlar olsun sanal poslar sayesinde ödemeler yapılıyordu. Yurtdışında paypal kullanılmaya devam ediliyor. Dışardakiler paypal varken paparayı mı kullanacaklar. proje için yatırılacak paraları mantıklı bulmuyorum. Türkiye'de enpara güzel bir kullanıcıya ulaşmış durumda. umarım hayırlısı olur ve yatırılan yatırımlar heba olmaz.