Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok nadir gördüğüm değerli bir esnaftır arkadaş , ister 5 tl alışveriş yapın ister 5 bin tl ilgi alaka olarak süper.
Teşekkürlerimi sunuyorum.
Dün sipariş vermeden önce, konuda ürünleri dolaşırken bu yoruma denk geldim. Umarım öyledir diyip, sipariş vermeye karar verdim. Gerçekten de öyleymiş, hatta bu yorumda eksik varmış fazla yokmuş.

Hem maddi olarak anlayışlı bir abimiz, hem manevi olarak her türlü yardımı yapabilecek birisi. Hem de benim gibi tezcanlı bünyeler için bire bir. Dün akşam sekizde sipariş verdiğim ürünler, bugün kargoya verilecek.

Allah razı olsun, emeklerinizi zayi etmesin hocam. Başarılar ve bol bereketli işler dilerim.