İzniniz ile bir soru sormak isterim, her gittiğim göz doktoru hep gözlüklü çıkıyor ve bana ameliyat tavsiye ediyorlar.(Göz numaram, 2 - 2,5 gözlüklerimi seviyorum) Neden kendileri ameliyat olup o çerçeveden kurtulmuyorlar da sadece bana ve benim gibi normal vatandaşlara öneriyorlar. Bu işin içinde bir iş olmasın? İlerleyen zamanlarda tamamen kör olma gibisinden bir durum söz konusu mu acaba?