Konu
İsimtecil/ ALLAH belanı versin
16-08-2016, 22:12:34
#22
RedX
arkadaşlar selam,
Benimde yaklaşık 50 domainim var isimtescil de.
Az önce reklamlarda gördüm Doruk net ücretsiz transfer yapıyormuş bilginiz olsun .
Başvuru da bulunmanız gerekiyor.
Hepimize geçmiş olsun. Umarım emeklerimiz çöpe gitmez.