arkadaşlar selam,

Benimde yaklaşık 50 domainim var isimtescil de.

Az önce reklamlarda gördüm Doruk net ücretsiz transfer yapıyormuş bilginiz olsun .

Başvuru da bulunmanız gerekiyor.

Hepimize geçmiş olsun. Umarım emeklerimiz çöpe gitmez.