arkadaslar, cukki , kodaman ve teknoif in multi uyelik uzerine arastirilmasini talep ediyorum.



Gonderdikleri lisans yalan cikti odeme kanitida yalan alin size konusmalarimiz.

oncelikle temanin sahibine extended lisansi dogrulamasi icin mesaj attim, dogrulamadi extended lisans degildir dedi.




sonra pm atarak bildirdim verdigi cevap: (bu cevap dan once 2500 kusurluk odeme kaniti yollamisti moderatorlere ve extended lisans aldigini savunuyordu o mesajlarini silmis.




simdiki koydugu lisans ise one regular lisans (yani tek kullanimlik lisans) sadece tek bir kisiye satilmasi mumkundur

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:39:57 -->-> Daha önceki mesaj 18:34:55 --

SAEC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
temanın size ait olduğunu kanıtlayan veya satış izninizin olduğunu kanıtlayan belgeleri özel mesaj ile bana iletin .
lutfen konuyu tekrar inceleyin