mddata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dediğiniz esx modülüdür

Reboot işlemi için sunucuya ait kvm kartı lazım
Hp de ilo dell de idrac diye adlandırırız
İdrqc enterprise seçiniz dell ise
Trafik için cactiyi kullanıyoruz
idrac olacak sunucuda hocam, whmcs üzerine entegre edebiliyormuyuz hocam cacti ve idracı?