Konu
Kiralık Sunucu'da WHMCS
15-08-2016, 13:28:52
#3
mddata
Dediğiniz esx modülüdür
Reboot işlemi için sunucuya ait kvm kartı lazım
Hp de ilo dell de idrac diye adlandırırız
İdrqc enterprise seçiniz dell ise
Trafik için cactiyi kullanıyoruz