Dediğiniz esx modülüdür

Reboot işlemi için sunucuya ait kvm kartı lazım
Hp de ilo dell de idrac diye adlandırırız
İdrqc enterprise seçiniz dell ise
Trafik için cactiyi kullanıyoruz