@Pilagetor Hocam başvuru metin alanına ne yazmıştınız? ve birşey daha soracağım kullanıcı adınız adınızmıydı ?

Kullanıcı adı İsmimiz ile aynı olmak zorunda mı ?

-EKLEME-

Kimlikte ismim xx yy zz fakat ben twitter'da yy zz kullanıyorum bu sorun çıkartır mı kimlik fotoğrafı atılıyor ya twitter'a

xx = 1. İsim
yy = 2. İsim
zz = Soyad

-EKLEME 2-

Twitter'a kayıtlı olduğunuz email xx@siteismi.com mu yoksa free mail mi yani xx@gmail-hotmail.com mu ?