@OREK arkadaşımızın yaptığı hem forum açısından hemde etik olarak çok yalnış bir hareket.Böyle bir şey düşünürse ilk önce scripti yazan arkadaşımızla iletişime geçmeli gerekli cevapları alamazsa konu içerisinde bu yaptıklarını yapmalıydı.Hiç birimiz birimizi delil olmadan çalıntı emek hırsızı gibi ifadelerle itham edemeyiz.Bu sekilde sürekli birilerini banlatma,yazılımcı arkadaşlarımızın hevesini kırma niyetleri olan arkadaşlarımızın ciddi uyarılar almasını talep ediyorum.Her script satış konusunda bu sekilde olduğunu düşünün arkadaşlar bunun önlemini yonetici arkadaşlarımızın alması gerekiyor. @teknoif arkadaşımız çok ilgili bir arkadaşımız bütün sorularmıza hızlı bir sekilde cevap vererek bizimle ilgileniyor ve satış sonrası desteği çok iyi.Arkadaşımızın işini bu derece iyi ve kurallı bir şekilde yaparken bu sekilde itham edilmesi çok üzücü.