Bizim R10 ailesi olarak, yazılımcı arkadaşları desteklememiz gerekir. Daha önce de belirttiğim gibi sırf destekleme amacıyla çok sayıda script aldım. teknoif arkadaşımızın scriptini de aldım ve çok geç saatler olmasına rağmen, hem sorularımı cevapladı, hem yardımcı oldu. Eksik gördüğüm noktaları belirttim, not ettiğini söyledi. Hem iletişime , hem de gelişmeye açık.
Tüm bunlara rağmen, birilerinin birilerini banlamak için bu kadar hevesli olmasını anlamakta güçlük çekiyorum. Arkadaş extended lisans ile ilgili belgeleri de gönderdiğine göre herhangi bir sorun kalmamış gözüküyor ama birileri hakkında "emek hırsızlığı yapıyorsun" iftirası atanlar için de gerekli önlemlerin alınması gerektiğini bir kez daha farketmiş olduk.
Saygılarımla,