arkadaslar merhaba, biliyorsunuz ki isimtescil çukurda nedeniyle bende transfer yapmam gerektiğini düşünüyorum ama 20 ye yakın domain var hatta arkadaşlarım da transfer edecek transfer ücreti 10 tlden hesaplayinca bile iyi paralar ediyor daha uygun veya en güzeli ücretsiz transfer alan firmalar varmidir?
10 yil satin aldığım domainler bile var içlerinde transfer etmesem kapanirsa icann ile ugrascam etsem büyük zarar etcem siz napardiniz?