Tavsiyem daha da makul bir seviyeye çekin ! register.it geçen sene 0.49 euro kampanyası yapmıştı. Oraya sadece ben 100'e yakın domain transfer ettim. Sizin gibi güvenilir bir firmanın ama aynı zamanda cazip bir kampanyasını bekliyorum. Şu anki kampanyanızda iyi sayılır ama yeterli değil ! Ben gibi binlerce domain sahibi bu forumda güzel bir kampanya bekliyor bilginiz olsun.
Güzel bir kampanya yapın ! Şimdiden söz veriyorum seneye de sizden başka firmaya transfer etmeyeceğim
imza

Natro hizmetlerinden memnun bir müşteriniz..