bende GE serisi var cihaz cok iyi

Oyun icin almayacaksan Prestige serisi var msi nin o serileri tercih edebilrisin ben onla değiştirmeyi düşünüyorum.

Ama nacizane fikrim kesinlikle 15.6 laptop alma alacaksan 17 lerden birini al geç 17 ekran harika oluyor.

Cihazda harika bir ses oyun performansı ve görüntü performansı var . Isınma sorunu diye birşey yok tek sorunu pil az gider oda donanıma göre iyi diyebiliriz