Arkadaşlar merhabalar,
Yatay geçişlerde, üniversitenin istediği tüm evrakları tamam olarak sunduğumuz zaman, Merkezi yerleştirme puanı da yeterli olduğu zaman, tüm puanlar vs tamam olduğu zaman,,,, üniversitenin kabul etMEME gibi bir durumu söz konusu olabilir mi?
Yani özetleyecek olursak, üniversitenin ben bu öğrenciyi istemiyorum deme şansı var mıdır? Özelden özele geçiş için soruyorum.
Tam kesin cevabı bilen dostlardan cevapları bekliyorum.
Teşekkürler.