KralServer_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cPanel den cPanele taşımak için whm de araç var hosting firmanızla görüşün hocam

SM-A800I cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Hocam şimdi şöyle, eski hosting şirketi umursamıyormuş sanırım yeni paketi de reseller olarak aldım netinternetten. Benim yapabileceğim şekilde kolay bir yolu yok mudur?