Hocam genelde ordaki telefonlar Yurtdışından getiriliyor. Yurtdışı ithalat belgeli bence aklında soru işareti kalmasın. Ayrıca ben kendimde yurtdışından getiriyorum sattığım telefonlarda herhangi bir sorun çıkmıyor. Forum üzerinden hiç satış yapmadım telefon aynı üretim (Çin veya kore gibi dandiklerle karıştırmayın) sadece yurtdışından getirilince daha uygun oluyor fiyat örnek vermek gerekirse Sony Xperia Z5'i ₺2.279 türkiyede benim satış fiyatım 1600 aynı sadece burda pahalı telefon almak isteyen olursa eğer mesaj yluyla istedikleri telefonun fiyatını benden öğrenebilirler.