evilsith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalışmaya başladığımız ilk günden bu güne, çalıştığımız bütün projelerde, sözünde durduğu, belirttiği tarihte teslim ettiği, ahlaklı iş anlayışından dolayı @sonokey arkadaşıma, hocama teşekkür ederim. Son projemiz olan mobil uygulamada da kendisini ispat etmiş oldu. Tekrardan teşekkürler...
İlginç bir şey yok bu News işinde ki beraber çalışmamız;
https://www.r10.net/search.php?do=fin...readid=1391390

Bu Mobil paketler için beraber çalışmamız;
https://www.r10.net/search.php?do=fin...readid=1597047

İlginç diyen kişilerin ilginç demesi bence daha ilginç olmuş şikayet konularına yazılamadığı gibi, teşekkür konularınada yazılamasa keşke..

Multi üyelik kontrolü yapılabilir içiniz rahat olsun.

Bana saldırdıklarını görünce gönlünden "kasıtlı" gelmiş yazmış ben teşekkür ederim Anıl kardeşim.

Hayırlı akşamlar.