Konu
Bu arabayı alacam. Ama.....
04-08-2016, 08:35:27
#16
fikirdanis
bence arabayı al geniştir yol tutuşu iyidir
lpg olması iyi çünkü çok yakıyor
taksit tutarıda şahane
2 parça boyadan sorun çıkmaz macun üzeri astar onun üzeri boya yapılmıştır değişen olup olmaması mühim değil motor her zaman daha önemlidir