geçen biri geldi arabada hiç değişen yok ama komple boyalı dedi beni bi gülme tuttu bu nasıl iş anlamadım,araba alım satım işi bir sanattır arkadaslar aman dıkkatlı olun.gecen bır tanıdık adam emeklı oldu yılların emeklı maasıyla g.antepden bır kedı aldı arabanın sası no uyusmuyormus adam kara kara dusunuyordu ne yaptı bılmıyorum.az da olsa bu ıslerı yapmak ıcın anlamakda fayda var..

şöyle belirteyim,1 aldınız sattınız 1000 tl kazandınız
2 aldınız sattınız 1000 kazandınız 3,4,5..... oldugunu farzedın Allah korusun bı ters kose olursa elınızdekı gıder dıkkatlı olmak lazım..

bu arada 0km araba alıp pert çıkan r10 üyesi de benim ankara opis den (şimdi opis ''beyaz opel'' oldu)çöldeki kutup ayısı misali
Allah o günleri birdaha göstermesin..