Konu
Telefoncu arkadaşlara soru
03-08-2016, 22:45:05
#7
firtinalim
Elinizde box olmadığına göre sammobileden başka çareniz yok gibi görünüyor. ;İsterseniz winrarı kaldırıp tekrar kurun. Ben devamlı oradaki yazılımları kullanıyorum.