alicnsf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende ben onaylattım demedim hocam, ellerinize sağlık. Bu kadar uzun süre cevap vermemeleri insanın canını sıkıyor. Bende form açılmadan 1 hafta önce başvuru yapmıştım yeni form ile bir daha başvuru yaptım.10 gün oldu sanırım hala bir cevap yok.
Bende siz onaylattınız demedim zaten, bakanlık hesabı üzerinden yollanılmadığını açıkladım sadece Belli olmuyor bazen 24 saat içinde cevap veriyorlar bazen 1 ay içinde sistem nasıl işliyor bilemedim. Ben kendim için yolladım 2 hafta boyunca cevap gelmedi form sitesine girip kontrol ettim red edildiğini söylüyorlar. Bir bakın isterseniz form bölümüne.