@kulturturizmbak , @kalkinma ve @TC_icisleri hesaplarını ben onaylattım hocam. Form herkese açılmadan 2 gün evvel bakanlığın formlarını ben yollamıştım bugün 11.30 gibi onaylandı cevabı geldi
Bende ben onaylattım demedim hocam, ellerinize sağlık. Bu kadar uzun süre cevap vermemeleri insanın canını sıkıyor. Bende form açılmadan 1 hafta önce başvuru yapmıştım yeni form ile bir daha başvuru yaptım.10 gün oldu sanırım hala bir cevap yok.