Daha önce başıma gelen bir olay bendeki gelişmeler şu şekilde oldu ;
1- Kişinin mail adresine ulaştım.
2- Mailinden iyice irdeleyip facebook profiline ulaştım.
Şöyle konuşma geçti ,
Bilader selam aleykum senden ricam var,benim sitemdeki yazıları sitene ekliyorsun ben para veriyorum, y.vsaklıgın lüzümü yok. Samimi olarak söylüyorum, o makaleler 24 saat içerisinde silinmez ise o siteyi senin ... *******, ayrıca mahkemeye telif hakkı bildirimi yapar kaybedersem de cezaları sana kaktırırım, ondan sonra da sitene her gün saldırı yaparım ortada gezinmeye utanırsın.
Sonuç : Makaleler silindi.
Güzel dilden anlıcak insan başkasının sitesinden makale çalacak kadar adi olmaz zaten.