Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başlangıç için diyorum zaten Yani 600RR ile başlamak intihar gibi birşey. Acaba 250lik motorla başlanır mı yoksa daha mı düşükten başlamak gerekir onu kestiremedim. Açıkçası 125liklerde iyice mobilet gibi.
Motor sürmeye scooter dediğimiz en basit, otomatik ve hafif modellerden başlamalısınız.

Sırf görüntü ve sürat için bu tarz profesyonel motorlar alıp onlarca insan trafik kazasına kurban gidiyor. Sadece bu değil, düşüp ya da çarpıp kontrol kaybederek ölümler aşırı fazla oluyor.

Motor sürmek için
1- scooter
2- 125cc
3- 250cc
4- 600cc

Diye yıllar geçtikte arttırarak kullanabilirsiniz.

250cc motor sanıldığı kadar hafif değil. Hele 600CC ile motor sürmeye başlamak, bıçağı kalbinize saplamakla aynı şeydir.