Arkadaşlar babamın arabasının sigorta ve kaskosu ayın 28inde dolacak. O yüzden yavaştan araştırmalara başlayacağım. Araba 2013 Yeni Corolla 1.6 Advanced geçen sene full kasko+sigorta 1250TLye Axa Sigorta'dan yaptırmıştık. Bu sene fiyatlar zamlandı. Kötü arabaya bile 400TL sadece sigorta fiyatı biçilmiş. Gerçi haberlerde Ağustos ayında sigortalarda indirim yapılacak diye yazdı. Bugünde Facebook'ta gezerken bir paylaşım dikkatimi çekti. Arabasına sigorta firmalarından 800 TL küsür fiyat söylenmiş. Ama 301tlye Ziraat bankasından sigortasını yaptırmış. Boşa sigorta acentalarına para kaptırmayın diyordu. Şimdi tekrar baktığımda onu bulamadım. İçinizde Ziraat bankası ya da PTT şubelerinden trafik sigortası yaptıran var mı? Ya da tavsiye edebileceğiniz bir yer var mı?