Doğru diyorsunuz arkadaşlar. Amcamla aynı binada oturuyoruz.gelmiş şuan evde ama kapıda araba yok. Kendisi uyanınca gidip sormayı araç işini kesinleştirmeyi düşünüyorum.

Aracı piyasa fiyatının biraz altına almış. Paraya sıkışan bir adamdan almış.

Test sürüşü yaptım arabadan çok memnun kaldım. Nasipse bugün herşey kesinleşecek. Faizsiz taksitle almam büyük bir avantaj gibi.