Arkadaşlar amcam araba alım satım işleriyle uğraşıyor.
Elinde beğendiğim bir araba var.
Opel astra 1.4 Twinport Metalik gri. 2007 model ve 155binde. Sıralı sistem LPG'si mevcut. Motoru saat gibi. Yokuşta canavar gibi. Amortisörleri mükemmel. Araba konforlu. Klimasını açtım 2 dkda buzhaneye çevirdi. Şuanlık bakım gösterilecek bir yeri yok gibi. Boyasız.

Ama tek sorun 2 tane değişenin olması. Açıkçası parçaların nerde olduğunu sormadım ama sorar öğrenirim. Bunun dışında araç tamamen orjinal.

Bu arabayı bana aylık 1000 Tl taksitle 26-27Bin tlye vermeyi düşünüyor. Sizce almalı mıyım ?
1.4 motor olduğu için biraz daha zor satılıyor. Bende satmak için almak istiyorum. Yol gösterin lütfen.