Merhaba ;şirketimizin verdiği cihazın herşeyi kısıtlandığı için ne wifiyi kapatabiliyorum ne gps i nede veri'yi.Haliyle şarjı dayanmıyor.Muhtemelen cihaza yükledikleri bir CallWe EMM adlı uygulamanın halt etmesi.Ne ayarlara girebiliyoruz ne galeriye.Hard reset atmayı denedim yanlız yemedi onuda kısıtlıyor,cihazı kablo ile bağlıyorum onuda kısıtlıyor.
Bu cihazın orjinal rom'nu bulabilirmiyim acaba.Veya tavsiye edebileceğiniz başka birşey varmıdır dostlar
Cihaz samsung galaxy a5