tek bir sıkıntısı yok, her şeyi sıkıntılı destek yok, ulaşmak istiyorsan telefonla aramanı söylüyorlar, email gönderirsen botlar cevap veriyor saçma sapan, kartı blokluyorlar ödeme yapamıyorsun aramak zorundasın tekrar açtırmak için, dnsler sıkıntılı, arayüz sıkıntılı say say bitmez.
Özet:1 dolar değil, bedava verseler bir daha o firmadan domain almam.