Merhabalar, isteğe bağlı sigorta ücreti ne kadar acaba şu anda yatıran var mı ?

Bir de yatırmaya başladığım da hastahaneden hemen yararlanabiliyormuyum ?

+ olarak eşim de yararlanabiliyor mu ?