Selamlar,

Antalya otogardan Alanya'ya sürekli otobüs var mı? Önceden bilet almak gerekiyor mu yoksa ilçe dolmuşları gibi gelen biniyor şeklinde mi?

Plan yapılmadan gidilse problem yaşanır mı?
Teşekkürler.