MadLuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
600rr kullandım 1-2 sefer ölüm makinası gibi geldi bana gereksiz güçlü 250 daha insaflıdır heralde
Başlangıç için diyorum zaten Yani 600RR ile başlamak intihar gibi birşey. Acaba 250lik motorla başlanır mı yoksa daha mı düşükten başlamak gerekir onu kestiremedim. Açıkçası 125liklerde iyice mobilet gibi.