600rr kullandım 1-2 sefer ölüm makinası gibi geldi bana gereksiz güçlü

250 daha insaflıdır heralde
Başlangıç için diyorum zaten

Yani 600RR ile başlamak intihar gibi birşey. Acaba 250lik motorla başlanır mı yoksa daha mı düşükten başlamak gerekir onu kestiremedim. Açıkçası 125liklerde iyice mobilet gibi.