Güzel birşey ama gel gelelim kendi açımda söylüyorum Türkiye de ücretsiz diye verilen hiç bir şeye güvenmiyorum. En basiti ücretsizdiye dağıtılan cache sistemi sitelere link ekledi,ücretsiz diye verilen temalarda virüs çıktı daha neler neler. İlerleyen zamanlarda bu adamların bizim mevcut potansiyelimize kafasına göre bildirim yollayamayacağını da bilemeyiz.