bende 3 gün önce @DRYBilisim 'in yazdıklarını okumuştum ertesi gün yazıdklarını uygulamaya karar vermiştim. Yorumlar çok iticiydi o kadar güzel paylaşımları forumda genelde pek kimse yapmıyor. kendisinin yazdıklarını harfiyen uygulayıp siteme 301 attım ve ortalama olarak 1.5 günde sitem 301 den çıktı sitemdeki %75 sorunlar çözüldü. gerçekten bu işten artık eekmek yiyemeceğim sanırım diye kara kara düşünürken birden bire herşy yoluna girdi, girmeye başlıyor. @DRYBilisim senden allah razı olsun diyorum başkada bir şey demiyorum...