Merhabalar. Önümüzdeki hafta kendime bir banka hesabı açtıracağım. Fakat hangi bankayı kullansam bilmiyorum kararsızım. Aynı zaman da öğrenci olduğum için kesinti yapmayan bir banka önerir misiniz? Sanalkart açılabilen bir banka olursa sevinirim.

Teşekkürler.