@bill7; hocam mobil uyumlumu bu?
normal standart bir şekilde foto açıklaması foto altında olsa sağda yine standart sidebar olsa daha çok kullanışlı olur, zira sayfayı full yatay kullanmıyoruz hiçbir temada bu şekilde kullanan sayısı yok denecek kadarda az.