Konu
Ekşi Sözlük Admini veya modü var mı r10'da ?
26-07-2016, 21:01:17
#5
yakupqqq
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
benimde 1,5 yıllık hesabım onaylanmadı.