Konu
Ekşi Sözlük Admini veya modü var mı r10'da ?
26-07-2016, 20:23:19
#3
SEOPro
PsdBul adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
uzun süredir girmediğim üyelik 18697. sırada
2014 üyeliğim mevcut
acaba diyorum bizim çocuğamı hediye etsem belki o da 18 yaşına gelince açarlar hesabı