MaiHes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir çok tasarım işlerimi sen hallettin, gerçekten tasarımlarına bayılıyorum, böyle uygun paketlerle kendini diğer insanlara daha çok gösterirsin, başarılar dilerim.
demirkurt94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani hocam daha evvel 2 kez logo çalışması yaptırdım memnun kaldık. Paketlere görsel örnek de koyarsanız daha etkili yorum alırsınız. Şimdiden hayırlı olsun paketler
Ofisimo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Responsive web arayüz çalışmalarıda yapabiliriz.
staticiation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence en önemlisi fiyat.
Hizmet güzel fakat burada çoğu kişi freelance çalışıyor ve fiyatlar önemli.
Fiyatlar uygun olduğu sürece rağbet göreceğini düşünüyorum.


Arkadaşlar çalışmalara başladık 2 adet web arayüz çalışması hazırlandı yanında kartvizit ve slider ve face kapak çalışmasıda olacak bu 4 lü paketi yine forumun ennnn uygun fiyatıyla satışa koyacağım.

TEŞEKKÜRLER