bir çok tasarım işlerimi sen hallettin, gerçekten tasarımlarına bayılıyorum, böyle uygun paketlerle kendini diğer insanlara daha çok gösterirsin, başarılar dilerim.
Yani hocam daha evvel 2 kez logo çalışması yaptırdım memnun kaldık. Paketlere görsel örnek de koyarsanız daha etkili yorum alırsınız. Şimdiden hayırlı olsun paketler
Responsive web arayüz çalışmalarıda yapabiliriz.
Bence en önemlisi fiyat.
Hizmet güzel fakat burada çoğu kişi freelance çalışıyor ve fiyatlar önemli.
Fiyatlar uygun olduğu sürece rağbet göreceğini düşünüyorum.
Arkadaşlar çalışmalara başladık 2 adet web arayüz çalışması hazırlandı yanında kartvizit ve slider ve face kapak çalışmasıda olacak bu 4 lü paketi yine forumun ennnn uygun fiyatıyla satışa koyacağım.
TEŞEKKÜRLER