DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun olur arada
Eyvallah sağolasın üstadım

DesignProject adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siteniz ne sitesi?
canlı tv sitesi üstad.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:51:42 -->-> Daha önceki mesaj 12:49:19 --

Ofisimo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle sağlık olsun diyelim. Adsense başvurusu için siteyi doldurmaya gerek yok. Çoğu kişi bu hataya düşüyor. Site dolu olursa kesin onaylanır gözüyle siteyi sağdan soldan bilgilerle dolduruyor bu yalnış. Örneğin teknoloji sitesine Adsense almak istiyorsunuz yapacağınız işlem basit, kategorileri olusturursunuz her kategoriye 5 tane özgün makale ekleyin makalelerde telif hakkı icerebilecek video ve resimlerden uzak durun. Daha sonra başvuru yapın onay alma ihtimaliniz daha yüksektir.
Aynen dediğiniz gibi sağlık olsun Teşekkürler Bahsettiğiniz gibi siteyi sağdan soldan bilgilerle doldurmadım. Yazdığım makaleler bilgiler tamamen kendi yazdıklarımdan oluyor. Dediğiniz gibi telif hakkı oluşturabilecek içerikler sitemin kategorisinde bulunan yüzlerce site de var ne hikmetse bana rastgeldi