MuratKOKER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2006-2007 yılından bu yana müşterisiyim Harun abinin, şimdiye kadar çok şükür hiç bir problem yaşamadık ve sağolsun her konuda yardımcı oldu. Gönül rahatlığı ile çalışabilirsiniz.
güzel yorumunuz için teşekkür ederiz.